Wednesday, December 16, 2009

Vi anbefaler VISJON NORGE

I dag sto jeg utenfor postkontoret i Bø i Telemark. Der fant jeg denne interessante oppfordringsannonsen. Det morsomste for meg var at det sto
Kontakt Kristine

Jeg sto ganske lenge og funderte på hvordan man skulle få tak i Kristine. Det sto jo ingen videre kontaktinformasjon der. Så påpekte Sunniva at det sto ikke Kristine, men kristne, som i kristen i flertallsform. Det var enda verre! Da tok vi med oss plakaten og hengte den opp på kjøkkenet hjemme. Så nå kan vi tenke på Gud hver dag hvis vi vil. Jeg tror Gud er i Nord-Norge. Hva tror du?

2 comments:

hedda said...

Skal ikke se bort ifra at du har rett i det siste der. Og det er viktig å tenke på Gud hver dag, men jeg tror Gud foretrekker FEM foran Visjon Norge når det kommer til TV-underholdning for tida.

Og jeg tror Kristine er minst like hyggelig som multiple kristne!

Anonymous said...

hvorfor ikke:)