Tuesday, December 15, 2009

Vakker utsikt fra lesesalen

Ikkje alle er så heldige med juleferien sin. Somme får fri allereie tidleg i desember, om ikkje før, mens andre må slite seg gjennom setning for setning i tunge (men samtidig svært interessante) pensumbøker. Sidan eg i år havna i sistnevnte gruppe, har eg snudd situasjonen til noko positivt. Eg bestemde meg i dag (årets siste lese-til-eksamen-dag) for å undersøke korleis utsikta frå plassen min på lesesalen, forandrar seg frå time til time. Eller, ikkje utsikta, men i alle fall lyset... Og koseligheitsgrad i tillegg.


Bilete 1. Omkring klokka 12.00.



Bilete 2. Omkring klokka 15.00.



Bilete 3. Klokka 16.30.

2 comments:

Gud said...

Produktivt, Tina. Meget produktivt.

Tina Laais said...

Hehe, jotakk. Måtte jo få NOE gjort når jeg først satt der ;)