Saturday, November 8, 2008

Telefonsamtale på jobben

Telefonen: Ring ring
Tina: Europris Bø, det er Tina.
Kunde: Hei. Jeg lurer på når Bø-senteret stenger!!!
Tina: Nei, det vet jeg ikke, vi holder ikke til på Bø-senteret vi....
Kunde (plutselig enda mer utrivelig i tonen enn først): Ja, MEN NÅR STENGER DU DA?
Tina: Her på Europris stenger vi klokka seks i dag.
Kunde: Ja men jeg lurer på når Bø-senteret stenger!!!!!!
Tina: DET VEIT ITJ Æ!..... hade...
Telefonen: durtdurtdurt.

æ bare... will say no more om enkelte folks oppførsel...

Noko anna krydder frå jobben og:
Eg sat og kjeda meg bak kassa, då ein liten gut kom med far sin.
Guten (storauga): OI, du ser ut som du har venta leeeeeenge på oss!

Og ein anna liten gut som ikkje fann bestefar sin og beid hjå meg:
Guten: Vet du hvorfor jeg er her med bestefar? For jeg har vært hos bestefar i natt. For du skjønner, mamma har vært på kor, hun er nemlig graviiiid!

2 comments:

Magnuss said...

hahahahah!:D artig på jobb!!!:)

Tina Laais said...

ja, og sånn går no dagan;)