Wednesday, March 5, 2008

Veitur til Nord-Island

Nå nylig dro vi på tur,
Vi så mye fantastisk natur.
Enkelte ganger ble jeg helt overveldet,
spesielt der jorda hadde smeltet.

Øverst ser man Godafoss,
den er så stor og fin at den sikkert kan ses fra Moss.
Så majestetisk,
kanskje full av fisk?

Så ser man jorda som er så varm
at den kan gjøre oss stor harm
Det bobler og syder og lukter ikke godt,
men å oppleve noe sånt er faktisk kjempeflott.

Nederst er kirka i Dimmu Borgir.
Den er laget på utrolig vis, men har ikke noe spir.
Den er laget kun av naturen med lava,
og ruver i landskapet som Stjørdals Glava.




1 comment:

Sanna Drogset Børstad said...

tina du er ein så bereist islendur
til grønland og spennende steder går din tur
eg er ein smule misunneleg
kor skal eg ta min veg?
eg kjem på besøk ein dag
da må du ikkje skjere meg med ei sag.