Monday, January 21, 2008

De siste dagers hendelser

Anna og jeg tok bussen en time for lenge,
men det kostet likevel ingen ekstra penge.
Vi havnet i Sigur Ros-trommerens hjemby,
men vi så ikke han - han er alt for sky.
Det var en veldig fin tur,
vi så for det meste snø og ingen Berlinmur.
Bussjåføren var snill;
"Gå dere en tur, jeg plukker dere opp der dere vil".
Vi har vært i lagunen som er blå.
Der fikk vi dyppet både kropp og tå.
Kaldt for hodet - det var mye vind,
men samtidig fikk vi klarnet vårt tankefulle sinn.


Det har kommet massevis av snø.
Jeg nyter den i fulle drag med jakke som er rød.
Her mens vi venter på en buss,
gir jeg snøen en nuss.

6 comments:

Anonymous said...

Oy her skjer det mye,
alltid noen nytt for synet.
Jeg legger igjen en kommentar på rim,
det tar kanskje bare en ektra tim.
Kan ikke si mitt talent er like stort som ditt,
se så stygt rimet har blitt!:S Men det er tanken som teller,
og gjett om jeg spreller.
Jeg skal nemlig til island på besøk,
jeg gleder meg mere enn en gammel gjøk.
Da skal vi kose oss med tea og snacks,
ja vi skal bare ta det helt relaxe!Snakkes om 2 uker min kjære due, og ja, jeg skal huske på votter og lue ;D glad i deg ;D

Tina Laais said...

Så søt du er<3
Gleder meg til å ha deg her!

Unknown said...

Ååå, snø!

Jeg kan tenke meg du er ute å går skitur hver eneste dag nå! Lite med skiturer her nede.. Og du lager sikkert snømenn og snøballer(til snømennen altså,tok du den?:) og snøhuler og alt sammen!

Island virker kaldt og snøete(er det et ord?) og herlig:) Kan du ikke sende litt snø nedover hit?

Anonymous said...

I want not agree on it. I over warm-hearted post. Expressly the title attracted me to study the whole story.

Anonymous said...

Amiable post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

Anonymous said...

Opulently I assent to but I think the brief should prepare more info then it has.