Thursday, September 13, 2007

"Er du ikke fornøyd med været i Reykjavik, bare vent et øyeblikk"








Vi ankom den nordligste hovedstaden til sol og ikke regn,
jeg føler på meg at dette er et godt tegn.
Reykjavik er en fantastisk herlig by,
med søte butikker og Hallgrimskirka høyt mot sky.

Jeg fikk tildelt et standard hotellrom,
men synes designet der var helt bom...
Det ble derfor tur til IKEA,
og etter det ble det bra, ja!

På rommet sto til og med fått en tv,
den hørte visst med.
Men på den har jeg kun en kanal
og denne situasjonen er helt banal.
Den eneste kanalen er sport
så jeg slår tv-en av rimelig fort!

Jeg trives nå rågodt på rommet mitt,
i min brukte lenestol som kanskje inneholder en parasitt?
Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med,
er senga- for den synker så langt ned..

I dag har vi kjøpt inn mat.
Stort sett alt unntatt kjøtt og servelat.
I skuffen finnes pasta formet som elg,
den kan jeg spise når det blir helg.

No comments: