Saturday, August 4, 2007

Masse mål













I dag er det noen og tjue dager til flytting. Før den tid er det masse som skal fikses. Kjedelige ting, som man må i banken for og sånt. Men jeg har bestemt meg for å lage en lang liste med mål, som inneholder ting jeg skal gjøre/greie på Island. Slik ser den foreløpige listen ut:

1. Lære islandsk, så jeg både kan snakke og lese det
2. Få minst én venn (helst islandsk. Gjør heller ingenting om det er en kokk, vegetar sådan)
3. Bade masse og nesten få svømmehud mellom fingrene
4. Se en geysir som har utbrudd
5. Dra ut i naturen på tur
6. Ri på islandshest
7. Skaffe meg et kjæledyr
8. Dra på tidenes artigste fest og synge islandske drikkeviser
9. Få meg en jobb
10. Være med på teater
11. Se en konsert
12. Ha nok penger til å komme meg hjem til jul!

Flere mål kommer sikkert...

No comments: