Wednesday, March 14, 2007

Avslag


Da har det seg således at jeg allerede har fått avslag på islandsk statsstipend. Fordi jeg ba innstendig på mine knær like etter jul om å få søke, selv om det egentlig bare er studenter ved universitet som får lov. Og det fikk jeg jo lov til, det er derfor jeg har strevd masse med denne søknaden i det siste. Men da jeg sendte den inn nettopp påsto de at det var skjedd en misforståelse, og at jeg likevel ikke fikk søke.
ÆÆÆÆÆ. Æ bli irritert da ja. Men det e itj nå som heite å gi sæ!
Dessuten får jeg ikke støtte fra lånekassen heller. Pjuh. Hva skal en stakkar gjøre? Skal nå i alle fall drikke øl, selv om de har tjueårs-grense på øl og vin på Island... (eller Fisland, som vi har døpt det).

1 comment:

Anonymous said...

Er du så overrasket over at Island ikke vil ha deg der? :p

Hilsen fra Madrid